Followers

:: Happy Family ::

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Isnin, Oktober 11, 2010

periuk kukus

08.10.2010 : jumaat : kat rumah je

hari ni mama beli periuk kukus. tak yah kuar g mana2 cz jiran depan rumah datang pomot. bukan pe, jiran depan rumah ni orang dari Thailand yg datang Malaysia jual barang2 dari rumah ke rumah. tapi derang tak pernah lagi datang rumah ni cuma masa derang keluar, mama ada tanya...ada jual periuk kukus ke? derang kata ada so dalam 4-5 hari pas tu baru derang datang jual @ hantar. mama tak leh nak g rumah derang cz derang bekerja 7 hari seminggu pehtu kuar subuh balik maghrib - isyak so masa bilalah nak g tengok apa derang jual.

walaupun mama tak berapa puas hati masa nak beli cz agak comel juga tapi bila ukur dengan loyang2 yg mama ada tu, kira ok lah dari periuk kukus yg mama pernah beli dulu. rega yg derang jual kat mama RM 30.00 ( tak pastilah mahal @ murah ) . apa2 pun mama dah beli. ha3


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...