Followers

:: Happy Family ::

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Rabu, Oktober 13, 2010

:-(


12.10.2010 : Selasa : Rumah Hijau
sepanjang duk kat KUANG ni, hari ni adalah hari PERTAMA mama + anak2 ditinggalkan papa. papa kena pergi meeting kat Kuantan.
mula2 tau tu & bincang2 mama + anak2 bleh join sekali so mama dah berangan le nak g mana. tup tup esoknya papa kata tak bleh ikut plak cz masa g ada orang tumpang. masa balik ke KL lagi ramai yg menumpang so keta tak muat.
tinggallah kitorang....... seb baik sehari je.
ingatkan dah jadi suri rumah sepenuh masa ni takdelah di TINGGAL2 kan

3 ulasan:

  1. biasala ida...xpe, takat 1mlm je...kalo jd mcm aku nie, pnh duk sebulan++ sorang2 kat umah dah la xkeje ms tu...huhu lg la sayu....dah la tgh mabuk masa tu... caiyok caiyok ok :D...

    BalasPadam
  2. sabar je la ida... nk wat camne dah keje dia camtu.. aku pn selalu je kena tinggal camni... bkn takat sehari dua je. tapi aku memang kena trime hakikat akan sll kena tinggal sbb laki aku askar.. sabar la ye... lgpn anak2 ada sebagai peneman..

    BalasPadam
  3. korang2.... sebenarnya aku tak sedih ditinggalkan suami cz dah memang selalu sangat2 ditinggal2 kan :-)

    aku sedih cz x dapat g kuantan. habis hancur plan aku................. dah lah susah dah nak g sana

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...