Followers

:: Happy Family ::

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Selasa, Januari 11, 2011

Laporan Kesihatan


11.01.2011 : Selasa : Rumah Hijau
laporan kesihatan untuk hari ini :
1 ) En. Han :
  • selesema teruk
  • macam nak demam
  • sedikit batuk
  • bermula 10.1.2011 - isnin
  • masih pergi kerja
2 ) Pn. Ie :
  • ulser di lidah - bermula 6.1.11 - khamis
  • gigi & gusi sakit macam nak tertanggal semuanya - kesan ubat ulser
  • terasa nak makan macam-macam cz lapar je - tak cukup vitamin @ tenaga
3 ) Alif Naufal :
  • demam pulak lepas balik sekolah tadi
  • masih terasa nak aktif bermain
  • selesema & batuk masih ada
4 ) Alif Nu'man :
  • demam + selesema + batuk teruk - mula 9.1.2011 - ahad
  • kejap ok kejap tak
  • asyik merengek je

7 ulasan:

  1. Hohoho...saspen nak komen nie, jadi tak nie, hehehe

    BalasPadam
  2. Ha, tu buleh tu aku komen, lawo dah template nie (^__^) x yah tukar lg dah, kang pening ko nanti, hehe

    BalasPadam
  3. ha.. lega cz org buleh komen dlm n3.
    tp aku still x puas hti nih. he3

    psttt... camne nak kuarkan komen kt bhgn sblh kiri tu ye

    BalasPadam
  4. Yg latest comment tu ke? ke yg mana? kalu yg tu, ko search widget utk latest comment

    BalasPadam
  5. ha'ah latest komen yg bleh tgk kt luar. k, nanti aku cuba search

    BalasPadam
  6. 1st komen aku, LAWA LA UMAH BARU KO SKANG NI.... aku pn berkenan ngan template nih.... :D

    2nd komen, kesian kat korang anak beranak.. abis sume x sihat. moga cepat baik la sume nye k...

    BalasPadam
  7. su : cun ke ? dah 2 org kata cun so aku semangatle nak kekalkan ni. hik..... apa yg aku nk dh berjaya dikuarkan.

    zu : dh berjaya so tqvm

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...