Followers

:: Happy Family ::

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Rabu, Januari 26, 2011

Kerana Nila Setitik........

( gambar from google.com )
26.01.2011 : Rabu : Facebook
KERANA NILA SETITIK.... ROSAK SUSU SEBELANGA
malam ini Pn. Ie sungguh sedih cz tetiba je ada SEORANG pembeli tu nak mula merosakkan PERNIAGAAN Pn. Ie yg tersangat KECIL tu.
sampai hati dia.... kalau TAK PUAS HATI sekalipun, pe salahnya PM @ Inbox, ni kemain lagi dia KOMEN. dia kata Pn. Ie TAK BERBUDI BAHASA, padahal...................... ALLAH je lah yg tahu
ni PERTAMA KALI kena hentam dgn pembeli sejak berniaga on9 hampir 4 tahun. dah tau TAK SUKA, delete je lah "kedai" Pn. Ie tu. TAK YAH lah nak NYIBUK @ tengok2 dah
situasi sblm ni :
  • Pn. Ie tak pos brg dia pd hr yg sm dia buat byrn cz Pn. Ie dah g pejabat pos
  • dia bengang cz dia nak guna cepat ( sape suh x bgtau awal2) & suh pos juga hr yg sama
  • dah suh bank in sblm 10.15am tp dia bank in kul 11.xx pehtu bgtau dah kul 12.xx
  • beg tu sampai LAMBAT kat tgn dia cz POSLAJU yg htrkan, bukannya Pn. Ie htr by hand

perkhidmatan :

  • follow up sampai dia dapat barang
  • ucapkan TQVM berpuluh2 kali ( setiap kali sms )
  • dah bg perkhidmatan terbaik walaupun masatu Pn. Ie x sihat + kena ulser kat lidah
  • angkat dianya phone call wlupun dah bgtau suh SMS aje

hurmmmmmmmmm............... DUGAAN TERHEBAT SETAKAT INI ( niaga online )

4 ulasan:

  1. sabar yer fyda....manusia ni banyak ragam...sorang buat hal beribu bisnes masuk...

    BalasPadam
  2. Sabo je la, adat meniaga kan (^__^) aku kalu nak pakai brg cepat, aku kompemkan tuan kedai leh antar keesokannya baru aku kompem beli, kalu x, aku kenssel siap2, senang x susahkan org dah diri sendiri.

    BalasPadam
  3. limah : tgh sabar gak ni... saje luahkan kt blog cz x larat nk simpan sesorang :-(
    harap2 berjuta org nak beli brg aku

    BalasPadam
  4. zu : tulah pasalkan.... aku ni pun pembeli tegar gak secara on9 ni, xdelah nak buat hal. setiap peniaga ada syarat2 nya so follow je lah apa yg patut.

    yg jd cabarannya cz dia saje tk nk faham syarat2 aku, beli dah murah ( aku bg rega lelong ), nak xtra diskaun lg, nk free gift lg... macam2

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...