Followers

:: Happy Family ::

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Rabu, Jun 29, 2011

Macaron


27.6.2011 :: Ahad :: Gerai dalam Giant, Kota Damansara

AKHIRNYA dapat gak merasa macaron ni. dah lama teringin nak rasa tapi malas sesangat nak beli on9. haritu ada gak tgk blog tmpt NANAZACK beli tp pikir punya pikir, biarlah dulu.

tup tup jumpa plak kat dlm giant ni. kiranya ada KIOSK baru buka le. semangat nak TRY so beli sikit je cz comel sgt ( besar sikit dari saiz 50 sen & saiznya x sama pulak tu ). beli 5 pcs je = RM 5.00

try mkn satu ( wrna hijau - xde dlm gbr ) & keputusannya ialah KU TAK SUKA. huhuhu seb baik beli cikit je. pasni memang PAYAH le nak beli lagi. hari ni dah hari RABU kan & 4 ketul macaron tu masih wujud lagi. xde perasaan pun nak makan.

kutak suka cz kuihnya TERLALU manis, keras & terlampau rapuh.
macam makan gula pulak so terbantut selera.
disebabkan tu juga, ku dah hilang minat nak COBA membuatnya sendiri. he3

5 ulasan:

  1. uikkk...tembamnye macaron tu...hehehe...ooo yg ko nye ni keras ke? yg aku nye xkeras...dia camne ek nak ckp, mcm luar keras, dlm lembut...lbh kurang la mcmtu...mcm sponge pun ye....ko masuk dlm icebox x sblm mkn? sbb dia kena mkn sejuk2 bru sdp...pastu biasanye, setiap kaler perisa lain2..ko try kaler lain plak la...tp ko nye mcm besar ek...yg aku beli hr tu comel2 je...xsebesar 50sen pun....huhuhu...

    BalasPadam
  2. nana :
    dalam gambar je nampk besar tp kecik je. yg ko beli tu pun kecik ke? aku igtkan besar

    keras beb. isi dalam kosong & xde span langsung.

    aku x masukkan dlm icebox cz derg jual pun letak open je.

    aku smp skrg xde mood nk mkn dh. terbiar je kat luar tu. ha3 membazir je.

    BalasPadam
  3. aku pun xbpe pasti sbnrnye rs mcmne sbb bru test satu ni je kan....tp manis, mmg majoriti org kata mac ni mmg manis tahap gaban la...kuih perancis la katakan....huhuhu..ko try la masukkan dlm icebox dulu....pastu gigit ckit2...sbb katanye ada style nk mkn mac ni...hehehe...

    BalasPadam
  4. aku rasa makan macaron ni macam makan gula yg dikeraskan kot.. gile keras.. manis gileerrr... ader cream lg kat dlm pun sama gak keras.. sib baik aku beli 4 biji je.. so makan pun kena hisap skit2 sbb keras.. heheheheh... taubat mokcik tak beli dah.. ekekekeke..

    BalasPadam
  5. nana : opsss... ada style ke nk mkn. layan lah. memang tak lalu cz manis sungguh.

    daniesha : sama le, tobat tak mo beli dah. seb baik x beli on9 hrtu.

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...