Followers

:: Happy Family ::

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Ahad, Mei 30, 2010

nestum time - nu'man

:: muka poyo aje cz demam lagi ::


26.05.2010 : rabu : lunch time
hari ni nu'man pertama kali mencuba nestum beras merah. mama dapat sample ni masa beli majalah PA & MA hari tu so memang tepatlah pada masanya. he3

mama bancuhkan sikit aje dulu cz takut nu'man tak suka. mula2 suap sikit je then nu'man terus berselera makan walaupun masa tu tgh demam lagi. memang best lah kan nu'man.

esoknya stok sample tu dah nak habis so papa bancuhkan nestum beras biasa aje tapi nu'man tak nak so puaslah mama cari kat kedai. g 2-3 kedai baru jumpa stoknya so rembatlah setin biasa tu. rega bleh tahan dlm rm 9++ gtu. tapi the store memang agak maha sikit tapi seb baik ada program kumpul point so oklah kan.

sejak tu nu'man makan nestum beras merah ni aje. bagi awal sikit cz nu'man selalu teringin sangat tengok mama, papa & abang alif makan kan. mula buat bising bila kitorang makan.

2 ulasan:

  1. wlpn demam, tapi masih berselra tuk makan.. bgs gtu... org kata beras merah lagi byk khasiat berbanding beras biase.. aku dl pn sempat la bg anak aku setin nestum beras merah... pahtu, aku bg bubur air tangan aku jer.. nk jimat ma... hahha

    BalasPadam
  2. ha'ah aku dengar2 gaks pasal beras merah ni lagi baik. msa anak sulung dulu tak bagi pun cz dia tak suka nestum @ bubur. terus makan makanan org tua.

    aku cuba bg nestum dulu. klu ada masa baru nak wat bubur sendiri.

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...