Followers

:: Happy Family ::

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Jumaat, Mei 07, 2010

berjaya !!!!!!!!!!!!!!!!

Hari ni cuti hari HOL negeri pahang. aku duk bz kemas apa yg patut. bila semua dh clear, aku pun mulakan operasi menggunting blouse + tudung. tapi sempat jahit tdg aje.

aku buat tdg yg tgh HOT skrg ni : tdg syria. aku wat dr kain lycra. yg ni outernya style tdg biasa yg bersaiz 'M'. agak susah juga untuk digunting & dijahit tapi disebabkan semangat yang kuat, akhirnya aku berjaya siapkan 2 helai terus. jgn jeles yer kengkawan.

Yang ni mula2 jahit inner je pehtu berenti cz nu'man dh bangun. geram je rasa cz bila lah nak siap. pehtu slps lepak dlm 2 jam, nu'man + alif pn tertido so mulakan operasi. bukan buat 1 tapi terus dua sekali. ha ha ha..tamakkn. jimat kos sekejap.

yg merah tu : dapat wat 4 inner, 1 tdg outer, 1 blouse tanpa lengan
( drpd 1.5 meter je )


yg biru hijau ni dapat 3 inner, 1 outer, 1 blouse tanpa lengan
( drpd 1.5 meter je )

** tukang gunting KAMDAR tu gunting tak berapa betul so hasilnya dpt sikit je. mentang2 le kain yg ni mahal sikit. takpelah cz main point aku nk wat blouse je. tak sangka dapat buat tdg pulak. seronok......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...