Followers

:: Happy Family ::

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Jumaat, Mei 07, 2010

kuih apa ni??


ha, cuba korang teka..kuih apa dlm gambar tu? tak dan nk ambil gambar sepenuhnya cz ramai dh rembat. korang pernah jumpa ke?


jwpnnya...........................Apam Balik Hijau Inti Pulut Hitam Berkelapa

kuih ni kan pertama kali aku jumpa masa tahun 2005. jmp kat pasar pagi ahad di kuala rompin, pahang. dulu2 tak kenan pun kuih tu pehtu ms ngandungkan alif baru teringin makan.

seumur hidup aku ni, aku jumpa kuih ni kat rompin je. tempat lain tk pernah lagi. kt situ ramai gaks yg jual tp aku dh jmp sape jual yg the best so cr org tu je lah. rega RM 2.50 aje utk saiz besar.

2 ulasan:

  1. 1ST TIME AKU TGK KUIH NI... KALAU APAM BALIK INTI COKELAT ADE LA JUPE KAT PASAR MALAM KT UMAH AKU... PE2 PN, HIDUP IJAU... HAHAHAHA

    BESST X :D

    BalasPadam
  2. perghhh... memang best kuih ni. kiranya rasa sekali pasti nk lagi. sebab tu aku selalu beli bila g situ. tambah2 pulak peniaga tu memng pandai buat so puas hati le...

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...