Followers

:: Happy Family ::

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Selasa, November 02, 2010

Sedih + Takut + Gelisah + camne ni?

02.11.2010 : Selasa : Rumah Hijau




camne ni??????????????
ngapa rambut mama makin gugur ni. makin banyak lak tu. sedihnya. bengang je sepanjang masa bermula dari semalam.
sebelum ni ada kawan pomot syampu yg bleh kurangkan rambut gugur tp nampaknya TAK SERASI betul dgn mama cz dah sebulan pakai tapi makin teruk pulak keadaannya. tapi mama xdelah nak salahkan dia pomot syampoo tu. mama saje2 nak try tp x sesuai. nak bg sape ye syampoo tu???


masalah ni dah lama dah muncul tp kejap2 ok kejap2 makin teruk. hurmmm......... semua perasaan ada.

SEDIH + KECEWA + TAKUT + NAK BUAT APA + CAMNE + MALAS NAK SAPU RUMAH CZ MERATA2 IA TERBANG + SIKAT ???? dan lain2 lagi................

10 ulasan:

  1. org kata guna BSY,yg inai hitam tu utk kurangkan gugur rambut...maybe Fyda dah try kot... aritu pi Jusco, ada salesgirl promote shampoo Aseanic-yg botol warna gold,bentuk dia petak-made in Japan katanya. Tryla jika belum

    BalasPadam
  2. yg BSY tu pernah dgr gak tp blm cuba cz ingat utk hitamkan rambut je.

    brand ASEANIC? x prnh dgr nih.....

    BalasPadam
  3. fyda..rambut pnjang ke? akak bila rambut pnjg sket mula ar gugur..so kena potong!! ada cuba sebamed?

    BalasPadam
  4. panjang gak lah... dh nk hampir ke pinggang.
    macam xde mood lg nk ptong cz macam br je potong ( 1 ++ thn ).

    sebamed? mahal tu.........

    BalasPadam
  5. ko xserasi ek ngan syampu tu...hehe ye la, lain org lain kan hasil nye...cam aku, ok lg nie.... ko try la BSY tu, org kata ok, tp bau nye kata busuk ckit...xpun try syampu jenama BAWANG tu plak...tu pun org kata ok...bau nye xpasti la ok ke x...

    BalasPadam
  6. nana : tulah, x serasi pulak. memang btul tu cz lain org lainlah hasilnya. aku pn pening dah nk tukar syampoo apa.
    bab ada "bau" sikit tu yg x thn.

    aku ingat nk hbskan stok REJOICE aku yg lama tu dlu. pehtu yg TRENDY tu bw blik kg lah cz nk pos kat ko pun mcm x berbaloi kan. :-)

    bila semua koleksi dah habis br pkir nk gn apa cz koleksi ku semua botol BESAR. ha2 seb baik kongsi dgn cik abg

    BalasPadam
  7. aku kalo pki rejoice, mak aiiii...mcm derma rambut plak...huhuhu...sama kes mcm pantene... kalo pki HS plak, rambut aku jd keras kejung gitu...huhuhu... tu la, kena try mcm2 gak...pastu xleh stay pd yg sama je org kata...plg lama pun 3bulan...

    BalasPadam
  8. ko pakai syampoo dgn conditoner skali tak? ke ko pakai syampoo je...?

    dulu ms aku BF anak aku...aku punyer rambut menipis, gugur banyak jugak la...

    pas aku stop BF,...aku lumur minyak zaitun...ha ha ha ..mcm bau salad sket ar...then aku blasah pakai condioner + amik supplement vit B5...tetiap kali ms mandi...so far alhamdulillah...

    cuma bila pakai minyak zaitun tu bau mcm salad sket la... ha ha ha,...aku pakai sblm 1-2 jam sblm mandi, heheheeee, pas mandi ilang la bau tu...*takut ade org lapar bau kepala aku... ha ha ha

    BalasPadam
  9. er amik supplement b5 tu bukan setiap kali pas mandi ye...sehari sekali je...heheheee...bila baca lagik skali lain plak maknanya ... sorri salah struktur ayat daaa...

    BalasPadam
  10. nana : tulah...memang kena cuba macam2. bg aku rejoice tu ok lg & wangi je.....

    aisyah : conditioner tu jrg sgt pakai cz x minat. bukan ke ia untuk melembutkan rambut je?

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...