Followers

:: Happy Family ::

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Khamis, Disember 22, 2011

Ani Sup Utara

20.12.2011 :: Selasa :: Saujana Utama

hari ini hari MALAS masak so nak tak nak kena Jalan2 Cari Makan dari pagi sampai ke malam. ha3

sarapan & lunch = cafe hospital sg buloh
mnum petang = goreng keropok lekor je
makan malam = try Ani Sup Utara

petang sebelum g sini PAPA saje ajak jalan2 so kitorang g beli GAS cz takut habis masa nak mengapam malam nanti then kitorang g cuci2 mata & menyibuk kat kedai kabinet dapur. ha3

balik tu macam x berapa tau arah tujuan + dah nak maghrib + x tau nak makan apa so balik rumah & solat maghrib dulu. pehtu buat persediaan sikit utk mengapam & keluar lagi utk JJCM.

finalnya kitorang g makan kat ANI SUP UTARA yg ada kat area SAUJANA UTAMA tu cz alang2 mama nak singgah kat MyMydin utk beli pampers semata2.

ingatkan dah lepas makan PAPA nak terus balik, tup2 dia ajak g CENTRAL ACE pulak. saje meronda. sempat gak mama shopping apa2 yg patut & yg plg penting dapat beli susu anak2 dgn harga agak MURAH.


:: saje je ambik gbr nih ::
:: ms kitorang masuk ada 2 org customer je ::
:: bl dah order, hampir penuh gak kedai ni ::



:: kitorang semua macam kebulur so memasing ambik SET gtu ::
:: mama - set sup campur ( daging & perut ) ::
:: papa - set sup kambing ::
:: air kitorang - apple kasturi & tembikai laici ::
:: pehtu minta xtra nasi cz macam x cukup mkn punya psl ::
:: total bil = RM 27.xx gtu so bolehlah kan & puas hati cz SEDAP ::

:: yeay, air dah sampai ::
:: nu'man masa sampai kedai ni baru bgn tdo ::


:: masterchef alif naufal ::
:: ha ha ha ::

2 ulasan:

  1. wei ieda da dkt sgt ngan umah aku tuh...balakng shell tu. awat xroger dulu. dulu aku suka anisup. 1st time mkn kat plaza alam sentral..tp skang aku rs da kureng menyengat skitla.

    wah da tau bila dijangka bersalin..bolelaa wat persediaan mental n fizikal. aku plak yg msh berdebar2 menanti bila..da la 1st time. nk wat surprise ka..aku cm da bole agak ja heheheheh

    BalasPadam
  2. Aku mna tau rumh ko kt ctu. Aku bygkn ko duk kt bdr saujana yg dkt ke kajang tuh. Aku rs mcm xde no tpon ko lh. Sejk akhir2 ni kitorg selalu g area ctu utk shopping2

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...