Followers

:: Happy Family ::

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Rabu, September 21, 2011

Koleksi Gambar Raya 2011

:: Atuk + nenek dengan cucu2 nya ::
:: Pak Long dengan anak2 sedaranya ::


:: Nak balik pun kena CANDID lagi ::



:: 1st day aidilfitri di waktu tengah hari ::
:: atas = nenek, alif, atuk, pak long ::
:: bwh = mak su, mama, nu'man, papa ::


:: ni mak & abah mama ye ::



:: 2 nd day raya sebelum kitorang balik ::
:: ni lah family kecik mama ::
:: yg x datang hanyalah kakak ipar ( mak long ) & siti ( ank sedara ) cz derang ada konvoi beraya ke Terengganu pagi ni ::


:: Hanafi's family with Atuk & Nenek ::
:: warna tema hari kedua = BIRU ::


:: Hanafi's family with anak2 pak ngah ::

4 ulasan:

  1. wah da nmpk perut ko...ko da start minum air gula ya..aku mggu dpn kena. takut gak ni. berat ko da naik bp kilo drp mula hamil? da tau gender baby lum..mesti ko xcited kalo girl plak kalini kan...
    aku lum tau lg..tp yg 1st ni xkisah sgt..asal sihat & sempurnakan

    BalasPadam
  2. fara : perut aku memang jenis cepat naik cuma kali ni agak kecik @ lambat naik.
    masa dua2 sblm ni ms skrg ni dah BESAR sesangat dah.

    aku dah minum air gula pas raya haritu.

    berat baru naik 1 kg je dri tau peknan smp skrg cz masa awal2 tu aku xde selera makan langsung + kena bln posa lak so berat makin turun. pas rya baru naik 1 kg je.
    esok x tau lah naik brp KG.

    x scan pun yg kali ni so x tau lh girl @ boy. apa2 pun x kisahlah janji ada anak2. hik....
    dulu rajin g scan cz FREE + napi kenal doktor pakar tu. now dah pindah so hrp KK gomen tu je lh. setakat ni scan ms cnfirm ada baby ke x je. malas nk g klinik swasta.

    BalasPadam
  3. time ko bersalinkan anak ko tu operatekan..kalo operate biasanya bapa mggu doktor da srh operate..adakah genap2 36 mggu. arituh aku terbaca ko ckp yg ke-3 ni pun kena operate gak ka? napa plak?

    BalasPadam
  4. pengalaman aku :

    no 1 ( alif ) = tanda2 bersalin kuar masa lagi 2 minggu nak due. jalan dah buka 5 cm tapi aku sakit lama sangat & baby dah hampir lemas. aku masuk labour tgh mlm tp jln x buka sangat, sakit je lebih. pagi tu lps napi jmp doktor bertugas lain ( melayu ) terus soh operate cz bahayakan baby. doktor mlm tu india & cina.

    no 2 : ngam2 due. masa aku g masuk labour room, jln dah buka 6 cm tapi masa doktor pecahkan air ketuban, baby dah berak kat dlm so terus kena operate. baby masuk NICU dalam 3 hari cz takut ada apa2 effect ( termkn taik ).

    no 3 : bila dah DUA kali operate secara berterusan, bila peknan kali ke 3 memang terus operate cz tu prosedur hospital tapi aku x tau le derang nak operate bila. nanti bila dah masuk 30 minggu baru g check up kat hospital.

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...