Followers

:: Happy Family ::

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Khamis, April 15, 2010

terseliuh

13.04.2010 Selasa 6.05pm

ntah apa yg malang hari ni pun aku tak taulah. aku g kedai beli sling bag utk customer & beli stok baru juga. Siap dukung baby & bw alif sekali. ntah camne masa kuar kedai tu & nk turun tangga kaki kiri ku terpelecok & hampir jatuh gaks. seb baik sempat tahan tgn. menda tu berlaku sekelip mata aje. tk pasti cmne...

yg aku tau, aku stop kejap sambil letak barang & nk pegang alif supaya senang dia turun tangga tu. tba2 je aku dah jatuh. malu gaks tp buat bodo aje. sakit giler. mlm tu suh ayang urut & mcm ok sekejap tapi bl dh lama duk sofa tetiba langsung x leh jalan. aduyai..sakit sangat.

esok g keja mcm biasa & drive keta sendiri + hantar anak2 gaks. masa drive tk sakit tp bila berjalan tak usah citer lah. malam baru dapat g berurut. lega lah sikit.

pagi ni alhamdulillah makin ok tp hr ni ayang hantar g kerja. boleh relax sikit cz smlm tu kaki bengkak @ masuk angin dh smp ke betis.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...